Reklamní hromadná pošta
Získejte nové klienty díky dopisním kampaním.
Pomůžeme vám od návrhu dopisní kampaně, přes dodání databáze zákazníků až po tisk a hromadné posílání dopisů - po Česku i Evropě.
Kdy využít hromadnou dopisní kampaň?
Reklamní a marketingové dopisní kampaně jsou silným nástrojem pro obchod i marketing k akvizici nových klientů i aktivaci těch stávajících. Díky hromadnému automatizovanému rozesílání a skvělému obsahu získáte náskok před konkurencí.
Dopisem cíleně oslovíte kohokoli, kdo má adresu - fyzickou i právnickou osobu
Dopis pomáhá aktivovat ty, kteří nereagují na vaši on-line komunikaci
Když se chcete odlišit od konkurence a ukázat svým klientům, že na ně myslíte i ve chvílích, kdy zrovna nemávají platební kartou
S dopisní kampaní maximalizujete dosah ve chvílích, kdy to potřebujete
Co můžete posílat pomocí dopisní kampaně?
Vytiskneme a zabalíme vše, co vám pomůže plnit vaše plány. Ale nezapomínejte - méně je někdy více.
Akviziční dopisy
Personalizovaný dopis je skvělý základ pro akvizici nových klientů a nabízí nejlepší poměr ceny a výkonu.
Dárkové předměty
Když chcete, aby váš brand měli stále na očích můžete přidat něco praktického navíc - propisku, kalendář nebo třeba papírové pravítko.
Pohlednice a přání
Ideální pro ty, kteří vás už znají. Potěší a dokáže i prodávat.
Katalogy i firemní časopisy
Když toho chcete ukázat spoustu.
Jak začít?
Nejlepší cestou je nám nezávazně zavolat nebo poslat poptávku. Vyslechneme vaše plány a navrhneme řešení.
Na začátku nám stačí vědět jen to, čeho chcete dosáhnout
Na základě vašich informací připravíme návrh a nabídku
A to už třeba pozítří
Pomůžeme vám skutečně od A do Z
Návrh
kampaně
Obsahový návrh
Grafické návrhy
Konzultace
Dodání
databáze
Databáze firem
Doplnění stávající
Návrh strategie cílení
Kultivace
databáze
Skloňování jmen
Tvorba oslovení
Návrh pokročilé personifikace
Pojďte to s námi zkusit
Až o 40 % levněji než z pošty
Bez fyzické práce
Expresní on-line podání do 48 hodin
Josef Polčiak
Často kladené otázky
Cena dopisní kampaně závisí na množství odeslaných dopisů a složitosti konkrétní kampaně. Průměrná cena jednoho dopisu i s poštovným se pohybuje kolem 15 Kč.
Snažíme se vyjít vstříc malým i velkým zákazníkům. Ty nejmenší dopisní kampaně, které děláme, se pohybují v řádech stovek kusů, ty největší v řádech statisíců.
Každou directmailovou kampaň děláme přímo na míru. Při komunikaci vám navrhneme vhodné velikosti obálek, gramáž i velikosti dopisních papírů nebo letáků. Po obsahové stránce vám můžeme do dopisu doplnit personalizovaná oslovení, QR kódy či další proměnné, které potřebujete.
Úspěšnost dopisní kampaně záleží na mnoha faktorech. Míra odpovědi se běžně pohybuje v řádech jednotek procent. Existují ale i triky, jak tomu pomoci.